any radeiologic technologists on the board? - TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 12:39 PM Thread Starter
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,720
any radeiologic technologists on the board?

just have a few ?'s.
NONE_too_SOFT is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 12:41 PM
V-Twin Moddin
 
Gas Man's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: SE Michigan
Posts: 38,916
nope sorry!




-Chris
aka Gas Man



Was: 2002 Kaw ZX-9R
IS:


is me till the
Gas Man is offline  
post #3 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 12:45 PM
TWF Board Of Directors
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,074
No but I did stay and a Holiday Inn Express last night.
Rider is offline  
post #4 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 01:03 PM Thread Starter
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,720
Quote:
Originally Posted by Rider View Post
No but I did stay and a Holiday Inn Express last night.
ha! funny stuff.
NONE_too_SOFT is offline  
post #5 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 01:08 PM
Factory Racer
 
jalaan1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: LI, NY
Posts: 2,022
yeah

it's, Radiologic Technologist a.k.a. Radiographer

or just plain old X-ray Tech

what ya need bruh?

'99 Kawasaki Ninja ZX-7R, My 3/4 Liter
".. speed, you can't touch it, but you damn sure can feel it! "
jalaan1 is offline  
post #6 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 01:13 PM Thread Starter
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,720
thx pal, check your pms.
NONE_too_SOFT is offline  
post #7 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 03:14 PM
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 833
Quote:
Originally Posted by jalaan1 View Post
yeah

it's, Radiologic Technologist a.k.a. Radiographer

or just plain old X-ray Tech

what ya need bruh?


Suddenly I feel short of breath (grabs her chest around her heart area) LOL.
RedRidingHood is offline  
post #8 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 03:35 PM
Factory Racer
 
jalaan1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: LI, NY
Posts: 2,022
Quote:
Originally Posted by RedRidingHood View Post
Suddenly I feel short of breath (grabs her chest around her heart area) LOL.

as she says 'Elisabeth, i'm coming!'

'99 Kawasaki Ninja ZX-7R, My 3/4 Liter
".. speed, you can't touch it, but you damn sure can feel it! "
jalaan1 is offline  
post #9 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 04:15 PM
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 833
Quote:
Originally Posted by jalaan1 View Post
as she says 'Elisabeth, i'm coming!'
RedRidingHood is offline  
post #10 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 04:46 PM
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 639
Quote:
Originally Posted by jalaan1 View Post
as she says 'Elisabeth, i'm coming!'
lol Sanford and Son used to rock, dont see it much anymore except on TV land
Ineffable is offline  
post #11 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 05:09 PM
Factory Racer
 
jalaan1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: LI, NY
Posts: 2,022
Quote:
Originally Posted by Ineffable View Post
lol Sanford and Son used to rock, dont see it much anymore except on TV land
yeah, that's about the only place to see it, nowadays.

'99 Kawasaki Ninja ZX-7R, My 3/4 Liter
".. speed, you can't touch it, but you damn sure can feel it! "
jalaan1 is offline  
post #12 of 15 (permalink) Old 08-27-2007, 10:45 PM
Banned
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 11,673
Quote:
Originally Posted by jalaan1 View Post
as she says 'Elisabeth, i'm coming!'


Lamont you big dummy!

OneSickPsycho is offline  
post #13 of 15 (permalink) Old 08-28-2007, 12:13 AM
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,017
what do you want to know about rad techs? my wife was in the program for the first year then decided to go to nursing.

-a|ex
Back _Marker is offline  
post #14 of 15 (permalink) Old 08-28-2007, 12:55 PM
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,420
My sister in law is a rad tech she makes good $$$ not as good as nursing though with not as much demand either....
byron12 is offline  
post #15 of 15 (permalink) Old 08-28-2007, 01:13 PM
Factory Racer
 
jalaan1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: LI, NY
Posts: 2,022
wow,
kinda surprised to be the only one on this forum.

'99 Kawasaki Ninja ZX-7R, My 3/4 Liter
".. speed, you can't touch it, but you damn sure can feel it! "
jalaan1 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome