My new helmet showed up. - TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 09:26 PM Thread Starter
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 17,886
My new helmet showed up.

Thing's nasty!!







Gotta love Ebay sometimes. Only cost me $410.
DLIT is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 09:36 PM
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 8,316
ok yeah now I see what your talk'n about... yeah that looks pimp as hell!


BTW it was good to meet ya last night... sorry I had to run... I ended up getting called in at 2am... showed up in my civy's... fixed the problem and passed out in my office... then came back home around 5
ebbs15 is offline  
post #3 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:08 PM Thread Starter
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 17,886
Quote:
Originally Posted by ebbs15 View Post
ok yeah now I see what your talk'n about... yeah that looks pimp as hell!


BTW it was good to meet ya last night... sorry I had to run... I ended up getting called in at 2am... showed up in my civy's... fixed the problem and passed out in my office... then came back home around 5
As soon as you said "DLIT", I was "Ebbs"? I forget your real name though. We kept doing shots until curfew. DONE!
DLIT is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:21 PM
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 8,316
Quote:
Originally Posted by DLIT View Post
As soon as you said "DLIT", I was "Ebbs"? I forget your real name though. We kept doing shots until curfew. DONE!
I couldn't remember how to pronounce your last name... it was crazy I did a double take...

damn yeah I had that last one you guys got... and didn't feel it till about 10 after I walked in my door...
ebbs15 is offline  
post #5 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:24 PM
Factory Racer
 
Stunt4Life's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 1,398
Send a message via AIM to Stunt4Life
Things tits man.


WOT is more than just a throttle position, it's a LIFESTYLE
http://www.myspace.com/dicedamoderator +me
Stunt4Life is offline  
post #6 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:29 PM
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 8,316
yeah she had a nice set too!
ebbs15 is offline  
post #7 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:33 PM
 
Join Date: May 2007
Posts: 5,934
Dude that helmet is mint.

What happened to your old shoei? I liked that one too. Did you sell it?
ceo012384 is offline  
post #8 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 10:36 PM Thread Starter
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 17,886
Quote:
Originally Posted by ceo012384 View Post
Dude that helmet is mint.

What happened to your old shoei? I liked that one too. Did you sell it?
Still have it. Once the large broke in on my RF1000, it was a tad too big. Not rediculously big, like if I was to untuck at like 100, it wouldn't move around or anything. The X11 is a medium. Fits nice and snug. Will fit perfect once it's broken in.
DLIT is offline  
post #9 of 21 (permalink) Old 02-22-2008, 11:21 PM
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,237
That thing looks like ass
fpzx10 is offline  
post #10 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 12:23 AM
Tank Slapper
 
JoJoYZF's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Cleveland, OH
Posts: 241
Send a message via AIM to JoJoYZF Send a message via Yahoo to JoJoYZF
Quote:
Originally Posted by fpzx10 View Post
That thing looks like ass
Im gonna have to disagree, but Im kinda biased since Im ordering one tmw or sunday.

"All I have in this world is my balls, and my word, and I don't break 'em for no one."
JoJoYZF is offline  
post #11 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 12:39 AM
TWF Board Of Directors

 
Trip's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 11,484
Send a message via AIM to Trip
Quote:
Originally Posted by JoJoYZF View Post
Im gonna have to disagree, but Im kinda biased since Im ordering one tmw or sunday.
He's just jealous cause his head can't fit in a shoei.

2005 Honda CRF88RR - 2007 Honda CBR600RR
Trip is offline  
post #12 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 03:20 AM Thread Starter
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 17,886
Quote:
Originally Posted by fpzx10 View Post
That thing looks like ass
So ass is the new word for cool as hell now? Thanks.
DLIT is offline  
post #13 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 07:39 AM
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,082
shoeis are da sh1t!!
itgirl25 is offline  
post #14 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 09:15 AM
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 8,316
Quote:
Originally Posted by DLIT View Post
So ass is the new word for cool as hell now? Thanks.
hell yes it is when it comes to the bartenders ass from the other night!
ebbs15 is offline  
post #15 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 09:19 AM
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 9,233
Quote:
Originally Posted by DLIT View Post
Thing's nasty!!







Gotta love Ebay sometimes. Only cost me $410.
SOOOO gorgeous... Congrats!!!
neebelung is offline  
post #16 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 09:20 AM
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 668
Hot helmet, nice choice!
1hottbikechic is offline  
post #17 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 01:07 PM
First 1000 Member
March 2008 BOTM Winner!
 
pickle.of.doom's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Howell,MI
Posts: 4,183
Yeah, sweet lid!

pickle.of.doom is offline  
post #18 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 08:44 PM
Tank Slapper
 
JoJoYZF's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Cleveland, OH
Posts: 241
Send a message via AIM to JoJoYZF Send a message via Yahoo to JoJoYZF
Quote:
Originally Posted by Trip View Post
He's just jealous cause his head can't fit in a shoei.
Haha, no doubt

"All I have in this world is my balls, and my word, and I don't break 'em for no one."
JoJoYZF is offline  
post #19 of 21 (permalink) Old 02-23-2008, 09:00 PM
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 9,790
I'll be buying a new lid here real soon...maybe even two since I need to get my fiance a new one too.
R1up0n1 is offline  
post #20 of 21 (permalink) Old 02-29-2008, 02:04 PM
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,002
like the lid.....nice choice
mondos06cbr1000 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome