i have a qusetion - TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 01:53 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
i have a qusetion

do you guys know if you can put da 2006 GSXR 1000 muffler(i like how it look) on da 2007 GSXR 750??? i know you would need some custom work and cuttin. dont start shootin me down ima just throwin out some ideas and yes it may sound stupid to some of you guyz.
MazdaJDM3 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 01:56 PM
Banned
 
PlayfulGod's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Dalton, Georgia
Posts: 9,569
Send a message via AIM to PlayfulGod Send a message via MSN to PlayfulGod
Quote:
Originally Posted by MazdaJDM3 View Post
do you guys know if you can put da 2006 GSXR 1000 muffler(i like how it look) on da 2007 GSXR 750??? i know you would need some custom work and cuttin. dont start shootin me down ima just throwin out some ideas and yes it may sound stupid to some of you guyz.
IMO ya be better off getting a aftermarket exhaust. 1. more performance. 2. better looks.

But yea if you're willing to modify and fabricate anything can fit.

Old saying when I was into street rods, if ya got a cutting torch and a welder everything fits eventually.
PlayfulGod is offline  
post #3 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 01:58 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
lol i must take auto body or shop to learn how to cut things up da right way.lol thanx for not shootin me down. about da looks i was thinkin of cuttin da middle part of da muffler.lol so it shorter.
MazdaJDM3 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:01 PM
Banned
 
PlayfulGod's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Dalton, Georgia
Posts: 9,569
Send a message via AIM to PlayfulGod Send a message via MSN to PlayfulGod
Aint those short to start with?? lol Whats the point of making shorter if I may ask??

<--Old, not up on all the hip mods. lol
PlayfulGod is offline  
post #5 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:03 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
they are kinda long.lol try look up da muller at ebay, stock GSXR 1000 mufler. also da new 750 has a undersling exhaust so it needs to be short right???
MazdaJDM3 is offline  
post #6 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:12 PM
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 9,790
I got to post this up... you spelled question wrong in your title.
R1up0n1 is offline  
post #7 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:13 PM
TWF Board Of Directors

 
Trip's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 11,484
Send a message via AIM to Trip
I think there are actually long aftermarket exhausts for the 750 if you rather that look. Using another bikes pipe probably wouldn't be the best for the performance of the bike.

Like take for example this bad a** akrapovic setup
http://www.pipecity.com/Products/Pro...oductID/378350


2005 Honda CRF88RR - 2007 Honda CBR600RR
Trip is offline  
post #8 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:13 PM
TWF Board Of Directors

 
Trip's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 11,484
Send a message via AIM to Trip
Quote:
Originally Posted by R1up0n1 View Post
I got to post this up... you spelled question wrong in your title.
using da instead of the is annoying too.

2005 Honda CRF88RR - 2007 Honda CBR600RR
Trip is offline  
post #9 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:14 PM
Banned
 
PlayfulGod's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Dalton, Georgia
Posts: 9,569
Send a message via AIM to PlayfulGod Send a message via MSN to PlayfulGod
yea the 750 has a low slung shorty, and the 06 1000 a sidemount.
PlayfulGod is offline  
post #10 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:16 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
yeah and by the way dat is how we talk in hawaii sorry im use to it. ima noob so how i add pic i did a quick one all you need to aline the mufler wit da body line.
MazdaJDM3 is offline  
post #11 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:17 PM
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 9,790
Quote:
Originally Posted by MazdaJDM3 View Post
yeah and by the way dat is how we talk in hawaii sorry im use to it. ima noob so how i add pic i did a quick one all you need to aline the mufler wit da body line.
You might want to consider installing the spell checker software package on your PC.
R1up0n1 is offline  
post #12 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:18 PM
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,162
Quote:
Originally Posted by Trip View Post
using da instead of the is annoying too.
+1
Brizz is offline  
post #13 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:18 PM
TWF Board Of Directors

 
Trip's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Knoxville, TN
Posts: 11,484
Send a message via AIM to Trip
Quote:
Originally Posted by MazdaJDM3 View Post
yeah and by the way dat is how we talk in hawaii sorry im use to it. ima noob so how i add pic i did a quick one all you need to aline the mufler wit da body line.
Well you aren't talking, you are typing. I bet if you turned in a paper in school with that type of grammar they would fail you quicker than a midget on a busa.

You post pics just like you do on any other messageboard. Use image tags and host it on somewhere like photobucket or imageshack.

2005 Honda CRF88RR - 2007 Honda CBR600RR
Trip is offline  
post #14 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:20 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
hah and some how ima goin to high school itz funny hey at least i know my numbers.lol A,b,c,d,e,f,g... i forget the rest
MazdaJDM3 is offline  
post #15 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:21 PM
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 9,790
Quote:
Originally Posted by MazdaJDM3 View Post
hah and some how ima goin to high school itz funny hey at least i know my numbers.lol A,b,c,d,e,f,g... i forget the rest
R1up0n1 is offline  
post #16 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:25 PM Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 70
here some REALLY quick pics and the mufler isnt alined the way i want it. sorry

http://i203.photobucket.com/albums/a...azdajdm3/3.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/a...azdajdm3/3.jpg

i gotta go sorry and maybe next time you guyz can teach me how to spell main land style. lol
MazdaJDM3 is offline  
post #17 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:26 PM
 
Join Date: May 2007
Posts: 5,934
Quote:
Originally Posted by Trip View Post
using da instead of the is annoying too.
Oh, gixxer riders...
ceo012384 is offline  
post #18 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:26 PM
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 9,790
Quote:
Originally Posted by MazdaJDM3 View Post
here some REALLY quick pics and the mufler isnt alined the way i want it. sorry

http://i203.photobucket.com/albums/a...azdajdm3/3.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/a...azdajdm3/3.jpg

i gotta go sorry and maybe next time you guyz can teach me how to spell main land style. lol
That still isn't correct.

Must I do everything around here.

R1up0n1 is offline  
post #19 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:27 PM
TWF Board Of Directors
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,074
Why would you want to put that big ugly ass can on a 750? Go with a Taylor Made exhaust for it. Yoshimura makes a sweet exaust for the 750 if you want the long exhaust but for better mass centalization you want to go with a shorty.
Rider is offline  
post #20 of 62 (permalink) Old 06-13-2007, 02:28 PM
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,237
Quote:
Originally Posted by Rider View Post
Why would you want to put that big ugly ass can on a 750? Go with a Taylor Made exhaust for it. Yoshimura makes a sweet exaust for the 750 if you want the long exhaust but for better mass centalization you want to go with a shorty.
I love the stubby exhaust on that bike. Real clean lookin
fpzx10 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the TwoWheelForum: Motorcycle and Sportbike forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome