Two Wheel Forums banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Discussion Starter · #1 ·
OH Yeah...decided to buy a place here in Tally. Actually a little east of Tally, but we keep the Tallahassee mailing address. Seller signed the contract today. It Firetrucks my vacation though...The closing date is June 1st!!! It is 1600 ft2 sitting on a fenced acre in the woods. It is on a circle at the end of the road so there will be no people "just passing by" I may have to hit the Gap the weekend before and be back here Tuesday...if I can pull it off at all...we will keep the house in Illinois as I am back there monthly...I'll try to get some decent pics this week and post them...
 

·
Registered
Joined
·
366 Posts
Sweet deal, Bee! :luck: with it

Where is your house at in Illinois?
 

·
V-Twin Moddin
Joined
·
38,916 Posts
Awesome Bee but how come you didn't buy something up here in Michigan? :wtf:

So you are going to be able to make it to the GAP when WOS is there?
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Discussion Starter · #9 ·
snakemann said:
:here: Congrats on the new crib! Let me volunteer in advance to help you move.
Be careful...there are witnesses...you might be hauling boxes soon!!


ShanMan14.... Very cool, congrats. All you need is to buy my Vette, it'd look great sitting in the driveway.


After buying this house, I can barely afford grits and cereal...let alone your vette...
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Gas Man said:
Awesome Bee but how come you didn't buy something up here in Michigan? :wtf:

So you are going to be able to make it to the GAP when WOS is there?

I am going to try something at the beginning or end of your visit...unless I can get the closing moved up...there is the confab today "with all interested parties" and that will get worked out


Sorry, but Michigan did not make the short list, maybe when I win the lottery and take up competitive snow shoveling and need a place to practice 6 months of the year... :lol:
 

·
Moderator , Lifetime Gold Supporting Member, '07 R
Joined
·
20,168 Posts
bumblebee said:
Sorry, but Michigan did not make the short list, maybe when I win the lottery and take up competitive snow shoveling and need a place to practice 6 months of the year... :lol:
:rofl: :rofl3:
:clap: Congrats on the house! :dthumb:
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Discussion Starter · #13 ·
pickle.of.doom said:
Congrats! Buy a few of those extra large sized OFF and RAID spray cans :D

Did one better...buying a fogger on a small trailer...I'll be hitting the neighbors up for diazinon money... :lol:
 

·
V-Twin Moddin
Joined
·
38,916 Posts
Yeah but the snow shoveling makes for a good back work out...
 

·
Registered
Joined
·
2,845 Posts
Congrats on the new house bee.. Sounds nice.. But vacation? I didn't think you fIRETRuckers in Florida took vacation? Most people go to Florida for vacation and you are already there.. I am much confused.. Maybe the Twisty Decoder has something on this..
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Discussion Starter · #17 ·
double2000r6 said:
Congrats on the new house bee.. Sounds nice.. But vacation? I didn't think you fIRETRuckers in Florida took vacation? Most people go to Florida for vacation and you are already there.. I am much confused.. Maybe the Twisty Decoder has something on this..
Actually, the new status symbol for Floridians is to go sking in the winter. Most of those yuppie clowns I work with are running around with ski racks on their BMW's and Tahoes
 

·
V-Twin Moddin
Joined
·
38,916 Posts
What a joke! When you're in the snow the joke is to have a surf board rack on top of your BMW...I guess its only fitting to switch it the other way! LMAO
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Lets see some pics of the new home. We see pics of everything else and why not a new home. :dthumb:
 
1 - 20 of 22 Posts
Top