Two Wheel Forums banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
32 Posts
Discussion Starter #1
Left this morning for the Rock Store on Mulholland Drive. It was just another great Sunday at the Rock Store, with plenty of bikes. Then went to the overlook and watched the show for about half an hour. Drove down Kanan to Pacific Coast Highway and north along the coast to Neptunes Nest.

Can you guess who owns the mystery vintage bike? (It's the last image):







 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Thats why riding is one of the greatest things in the world :thumbs: ...damn, I would love go on a nice ride like that, all the scenery and different bikes/people..what a blast!!! How often do you get to go on this little adventure? how many bikes usually show up?
 

·
Registered
Joined
·
32 Posts
Discussion Starter #4
Need4Speed750 said:
Thats why riding is one of the greatest things in the world :thumbs: ...damn, I would love go on a nice ride like that, all the scenery and different bikes/people..what a blast!!! How often do you get to go on this little adventure? how many bikes usually show up?
Since I live less than 20 miles away, I can go any time I feel like it. I was there and at the coast both Saturday and Sunday, but Sundays (year round) are the big days for the Rock Store. There were probably a thousand riders who were at the store at one time or another on Sunday....

No guesses on who rides the mystery bike?
 

·
Registered
Joined
·
32 Posts
Discussion Starter #6
Need4Speed750 said:
Jay Leno :cheers:
Damn.... right on. He's always up here at the Rock Store. Always a different ride. Always wearing the same denim outfit.




 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
That's pretty cool, Leno does it right.

I guess he made most of his money doing stand up? From what I've read before he became a host he did stand up over 300 nights per year for years. I still can't imagine how that made him the fortune he has. :crazy:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Yeah I follow his career alittle bit and read good article about him in Motorcyclist a few months back,and he talked about that particular ride that you went too as a matter of fact!! :) and plus, Im an avid watcher of American Chopper, and when OCC built his bike, he talked about all the bikes he has. Even though Im not a chopper kind of guy, I still appreciate the beauty, creativity, and talent that goes into the creation of their bikes.
 

·
Registered
Joined
·
32 Posts
Discussion Starter #10
Pigface1 said:
That's pretty cool, Leno does it right.

I guess he made most of his money doing stand up? From what I've read before he became a host he did stand up over 300 nights per year for years. I still can't imagine how that made him the fortune he has. :crazy:
I think he makes plenty from the Tonight Show. I know Carson did...

He probably has a multi-million dollar annual contract. I highly doubt he made as much on the comedy circuit.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
TL1000 said:
that 2nd bike looks like a magna
Your right, it does..looks like some customized work done to it as well, cuz it doesnt look stock ..IMO..
 
1 - 14 of 14 Posts
Top