Two Wheel Forums banner
1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Who's your team?..whats ur prediction for this year ?

Steelers all the way..never say die fan!!! :thumbs:
 

·
Registered
Joined
·
1,897 Posts
49ER fan all my life :thumbs:
Not expecting much this year :mad:
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
jetskifast said:
49ER fan all my life :thumbs:
Not expecting much this year :mad:
Same here I'm a 49ers fan I was born in Los Angeles
not expecting much outta my team unfortunately not this year any ways.
Anyone play Fantasy Football?
 

·
Registered
Joined
·
42 Posts
Need4Speed750 said:
Who's your team?..whats ur prediction for this year ?

Steelers all the way..never say die fan!!! :thumbs:
Lifelong Steelers fan here! :cheers:

And Cowher just got another 2-yr extension. :thumbs:
 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
The Raiders I suppose, I think Sapp will fit in nicely there. . Prediction is they won't even be a wild card team. lol

I prefer college football and basketball, though. Pros drive me crazy anymore.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #9 ·
KP01F4i said:
Lifelong Steelers fan here! :cheers:

And Cowher just got another 2-yr extension. :thumbs:
yeah i saw that...I wanted the Rooney's to wait till the end of this season before talking to cowher about a longer term deal. I think he's great guy and players love playing for him,...but....I just hope all these new assistant coaches can help jump start our guys and get us back the big dance. We unloaded alot of dead weight this offseason so far, so that should help out a great deal.

Cyndi, yeah I play Fantasy Football, in Yahoo. You in a league at all, private/public. ??
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #11 ·
GsxrJack said:
come on guys/girls everyone is playing for 2nd place again this season Patriots all the way :)
oh God..I knew there'd have to be a Pats fan at some point in here...bad thing about it is, he's right..we are all chasing Tom Brady and Company...

IM ready for some football!!
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #13 ·
TL1000 said:
Gotta go with my Raiders :hi:
so what's up with the Woodsons, over there in Raider country..Saw Woodson's knee has basically done him in. He'll be in canton, no doubt.
 

·
Registered
Joined
·
5 Posts
:D

No prediction here .... just the facts:

Jaguars vs Eagles in the Super Bowl :) First time the Host City will play in the Super Bowl :thumbs:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Ah..the new person is going out on a limb...AFC wise at least. ... ;) ...Im not banking on T.O. being the answer for Philly...they stil have a suspect secondary, and no real threat in the backfield yet.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #17 ·
The Saint said:
Which means two more years of not making the playoffs.

Cowher is a LOSER.... :lol:
it's only the preseason...you have to have some optimism going into camp...just alittle ;)
 

·
Registered
Joined
·
346 Posts
Need4Speed750 said:
it's only the preseason...you have to have some optimism going into camp...just alittle ;)
Nah. Every year they pull me in. I start to cheer for them, and they just let me down. I've always been a Tommy Maddox fan, but I just can't stand Cowher....he's a slobbering idiot. :lol:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter · #19 ·
The Saint said:
Nah. Every year they pull me in. I start to cheer for them, and they just let me down. I've always been a Tommy Maddox fan, but I just can't stand Cowher....he's a slobbering idiot. :lol:
They pull me in every year too..and every year, like clockwork, I come back expecting something out of Greg Lloyd and Carnell Lake on defense...oh wait, we dont have that kinda leadership anymore back there :bonk: :mad: ..those were the days.. :yawn:

All I keep hoping for this year anyways, is that all these new coaches and a younger faster secondary will help...oopps, there I go again.... :helpme:
 
1 - 20 of 20 Posts
Top