Two Wheel Forums banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter #1
OMG !!! Excuse if I rant for a minute here. I work in tech support..key words here TECH SUPPORT !! I help co workers and end users trouble shoot their internet connection, computer, programs, etc. Up until this point, TECH SUPPORT, had full access to download programs, install software, etc..in order to help said users/customers with their own problems. I prefer to use Avant Browser for the simple reasons of its fast, lightweight, comes with installed flash/image/pop up stopper and has the tabbed browsing options. Thus using less computer resources and having less tabs open at the bottom of my screen, and generally making my life just alittle easier for the 8 hours I spend here 5 days a week.

NOW, I come in here today, my whole depts. computers are ghosted, all prev. programs uninstalled , browser bookmarks gone, and all they left me with is this worthless, crash prone, security hole filled, slow, browser called Internet Explorer !!! No more tabs, no more pop up stoppers, no more ability to download or install anything!!! WTF !!!!!!!!!! . Thank goodness for Yahoo's bookmarks atleast!!

I know you have to be careful with our internal network, everybody does these days, but thats why we have spam/virus/spyware guards and filters on our servers, routers, networks, etc. But still, up until this point, for all these years, its been fine, no issues, no problems, and life was pretty much as good as could be expected in a corporate environment..work condition wise.

Thank you for making my day start off crappy, and thank you for the now 6 IE browser windows windows I have open in my task bar !!!
 

·
Registered
Joined
·
1,582 Posts
Hmmmmm....... sounds to me a bit like it is turning into **** :yikes: .... OOPS cant say the name seeing as how i am still on payroll. :leaving:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter #3
Well we do have 2/3 of ur former employees on our payroll now.. its all your fault carrie!!! :lol:
 

·
Registered
Joined
·
229 Posts
No Lie I came into the same building and had the same thing happen to my computer as well. It just sucks all of my bookmarks were gone... Everything wiped out. I agree with you Matt Corporate America Sucks!!! :bash:
 

·
V-Twin Moddin
Joined
·
38,916 Posts
Just put it all back on the PC, just to "show them"!

But ya, Avant Browser ROCKS!! Thank you to ME!! :lol:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter #6
Gas Man said:
Just put it all back on the PC, just to "show them"!

But ya, Avant Browser ROCKS!! Thank you to ME!! :lol:
Yes thank you to you Gas man..i use it at home and WAS using it here, I cant even install that in here now.. :wtf: :rant:

guess I better start findin a way around this!
 

·
Registered
Joined
·
229 Posts
Oh jeeze if I find a way to put it back on I will come in some day and there will be a pink slip at my desk or a pink slip in my mailbox or an email that says "Your Fired!" :nonod: :wtf:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
OK..its not Corporate America Sucks...its SusLink. I didn't mind working for the previous company as they paid me ok. Now new company needs to do what they used to do before employing all previous company employees. It was a great company and no one ever complained as much as i hear it now. Previous company is almost out of business for a reason. I don't new new company i work for to be doing the same damn things as other did and find myself looking once again. :bash:

Atleast they could have done was tell us they were going to wipe everything out so we could save all of our info. :bash: :bash: They will be getting an email from me tomorrow and some beitching as well. thanks for listening.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Discussion Starter #9
Yes this is true DJ...


SusLink following corp america, ie, the "other company" and that started this downward spiral!! :disapp: which has now come to this point as well.
 

·
Registered
Joined
·
229 Posts
Grumble Grumble Grumble I guess their should be a trio of disgruntled Suslink employees complaining.... I guess I miss the old way the way that things used to be where we could do what ever and not have to worry about codes and all of this other garbage... :cursin:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Does this mean that aim and our other previous programs are all gone and can't be redownloaded??
 

·
Registered
Joined
·
229 Posts
AIM is still available but pretty much anything else like Avant, Google Toolbar, Show Desktop... ect ect are all unavailable... :bash:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Tippy said:
AIM is still available but pretty much anything else like Avant, Google Toolbar, Show Desktop... ect ect are all unavailable... :bash:

Show desktop not available...:wtf: What are we...a bunch of little F-ing kids in there?? No...we do a damn job and setting our comps to do only so few things is bullsheeit. :cursin: Oh yes I am mad right now about it. I will be finding out why tomorrow.
 

·
Banned
Joined
·
3,078 Posts
what the hell is coprate america?????
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
bulldogdefensivetacl said:
what the hell is coprate america?????

Corporate America has one goal; to please the stockholder. The customer and employee are left to suffer the consequences. The problem is that Corporate America has lost touch with general moral values upon which this country was built. Corporate America has become the Land of the Greed. Honesty, Quality, Company Loyalty to the employee and by the employee to the company, modest growth, customer satisfaction, and life-long careers all seem to be worthless in today's rat race. As a society we have become all too willing to purchase products that lack quality. Note the phrase "we live in a throwaway society."

It all is starting to suck.
 
1 - 15 of 15 Posts
Top