Two Wheel Forums banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
Joined
·
338 Posts
Discussion Starter · #1 ·
a lesbian!!!! :cursin: I know, I know...I'm not serious, just feeling a little :crazy: right now. Dating is such a game and some men and women are so frickin manipulative. They manipulate situations and people to their advantage and then bow out gracefully after everyone has gotted a little
f*%ked up :leaving:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
hhhhmmmm..sounds like somebody just got taken advantage of..that just sucks. :( men suck!!! oh wait, im one of those, ok, not all of us suck ;)

yeah, dating can be a royal pain in the arse to say the least! been there done that..dont care to do it again.. :eek:
 

·
Registered
Joined
·
1,582 Posts
<------ (sorry I just had to use that :lol: ) Don't worry it can only get better right? I think we have all felt that way at times. Just remember, you're gonna kiss ALOT of frogs before you find your Prince.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
3BoyzNaBike said:
<------ (sorry I just had to use that :lol: ) Don't worry it can only get better right? I think we have all felt that way at times. Just remember, you're gonna kiss ALOT of frogs before you find your Prince.
yeah carrie still kisses a frog everyday.. :rofl: sorry I couldnt resist girl :lol: ..

but really though, life sux sometimes, and dumb a$$ people dont help matters any either when they treat you like shiet girl..only become a lesbian if u want too. :dthumb:
 

·
Registered
Joined
·
338 Posts
Discussion Starter · #6 ·

·
Registered
Joined
·
338 Posts
Discussion Starter · #7 ·
I'm not literally going to become a lesbian...I like men too much :D but dating is so annoying. I mean it's fun because I get to go out and be free and meet people and not have to worry about hurting anyone's feelings...but at the same time, I have to deal with mind games, men not beign straightfoward and so on. If a man is not interested in me, say so, just flat out say so instead of making exuses and playing games. The sooner a man is flat out honest with me and says he's not interested, the sooner I can keep going. I'm just annoyed. I tell people if I'im not interested, if that makes me a bitch, then so be it...I just don't understand :confused:
 

·
Registered
Joined
·
396 Posts
You can have anything you need in this world. Don't get mad. Just make sure it's what you really need. No one can deny ourselves of what we need. Wanting and needing are two different things. Be true to yourself.

Damn I got this parent thing DOWN.
 

·
Registered
Joined
·
4,335 Posts
yeah, dating certainly sucks. I'm also very weary of the games, but what can a person do?
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
Captain Morgan said:
yeah, dating certainly sucks. I'm also very weary of the games, but what can a person do?

ur damned if u do..damned if u dont...either ur grouchy and miserable cuz ur tired of the games, or ur grouchy and miserable cuz ur alone.. :(
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
Captain Morgan said:
yeah, dating certainly sucks. I'm also very weary of the games, but what can a person do?
Don't play the game, be unique, be yourself. Totally change the places you frequent and the circles you travel in. Eventually, you will find someone you enjoy spending time with and you start from there? I mean H&!!, I met my wife through a classified ad in a singles magazine!!!!
 

·
Registered
Joined
·
42 Posts
The dating scene is definatly "teh suck" Every one in a while you meet someone who's fantastic though. Dont give up hope! Just be yourself and the kind of person that you seek will eventually come into your life and be attracted to your true self!
 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
I lived w/ my last girlfriend for four years and I've been single and loving it for the past two or so. However, I recently started dating a new girl and we're straight w/ each other on everything.

The point is, don't date someone just to date someone. Chill out, have fun, if someone good comes along, go with it. If you force the issue, it's just more trouble than it's worth.

And yes, men and women are manipulative. Don't become bitter just b/c you dated a prick. If you do, you might take it out on someone who really is worth while.


.02
 

·
Registered
Joined
·
175 Posts
Pigface1 said:
I lived w/ my last girlfriend for four years and I've been single and loving it for the past two or so. However, I recently started dating a new girl and we're straight w/ each other on everything.

The point is, don't date someone just to date someone. Chill out, have fun, if someone good comes along, go with it. If you force the issue, it's just more trouble than it's worth.

And yes, men and women are manipulative. Don't become bitter just b/c you dated a prick. If you do, you might take it out on someone who really is worth while.


.02
WOW! :eek: :eek: :eek:

that was extremely on-point, well thought out and effectively communicated. two thumbs up Piggy. :dthumb:

and to think, everyone said nancy r's, "Just Say No!" campaign had no effect. BAH!

:lol: :lol: :lol:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
that was put very well. And to think it came from a guy. :eek: We don't think like that. LOL

And Need4Speed. Bite me. I'm not a frog you troll. :D :lol:
 

·
Registered
Joined
·
77 Posts
Pigface1 said:
I lived w/ my last girlfriend for four years and I've been single and loving it for the past two or so. However, I recently started dating a new girl and we're straight w/ each other on everything.

The point is, don't date someone just to date someone. Chill out, have fun, if someone good comes along, go with it. If you force the issue, it's just more trouble than it's worth.

And yes, men and women are manipulative. Don't become bitter just b/c you dated a prick. If you do, you might take it out on someone who really is worth while.


.02

I bow at your presence
 
1 - 20 of 30 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top