Two Wheel Forums banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Registered
Joined
·
1,582 Posts
Discussion Starter · #1 ·
All these threads about movie got me thinking.

I would have to say Pink Floyd's The Wall and Trainspotting. Both very strange and definitely not idea to watch while sober or you will never get the movie. :lol: 28 Days Later that was a strange one too! Freaky!! :skep:
 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
Perry Ferrel (jane's addiction) made a movie with his girlfriend Casey called, "Gift."

http://www.imdb.com/title/tt0107011/
 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
3BoyzNaBike said:
All these threads about movie got me thinking.

I would have to say Pink Floyd's The Wall and Trainspotting. Both very strange and definitely not idea to watch while sober or you will never get the movie. :lol: 28 Days Later that was a strange one too! Freaky!! :skep:
You would like Requiem for a Dream.

And although I like the book better, Fear and Loathing in Las Vegas is a damn good movie, IMO.

I watched the Yellow Submarine on 4 hits of acid back in my party days. That qualified as weird. lol I watched a lot of movies in those states in those days, but that one took the cake, even above the Wall. Dead sober, though, it's worthless.
 

·
Registered
Joined
·
1,582 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Pigface1 said:
You would like Requiem for a Dream.

OH yea, that is the one with Jennifer Connelly in it correct? I started watching it a while back.... from what I saw pretty awesome movie! May have at that to my list of things to do this weekend! :dthumb:
 

·
Registered
Joined
·
338 Posts
Rosemary's Baby...I think that's the name of it...
then The Ring freaked me out and I slept with my door open and light on :lol:
 

·
Registered
Joined
·
1,687 Posts
theres a movie by Dee Snider of Twisted Sister thats a creepy weird movie bout torture and murder nad stuff... WEIRD movie, sorta based off one of their songs Captain Howdy.

and u cant leave out Natural Born Killers for a creepy and just off the wall weird movie, never even finished it cuz it was just a cold a$$ movie.
 

·
Registered
Joined
·
2,544 Posts
3BoyzNaBike said:
OH yea, that is the one with Jennifer Connelly in it correct? I started watching it a while back.... from what I saw pretty awesome movie! May have at that to my list of things to do this weekend! :dthumb:
That's the one. :dthumb:

Check out American Psycho, too. 90% comedy, 10% slasher flick. If you read, that's one of the best books I've read in a long time. It's written by Brett Easton Ellis, the guy that wrote Less Than Zero. Coincidentally, Less Than Zero is a freaky but good movie too.

I'm outta here, have a good weekend. :cheers:
 

·
Registered
Joined
·
44 Posts
Pigface1 said:
You would like Requiem for a Dream.

And although I like the book better, Fear and Loathing in Las Vegas is a damn good movie, IMO.

I watched the Yellow Submarine on 4 hits of acid back in my party days. That qualified as weird. lol I watched a lot of movies in those states in those days, but that one took the cake, even above the Wall. Dead sober, though, it's worthless.

That movie is great! It's even better when :beer:
 

·
Registered
Joined
·
1,582 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Need4Speed750 said:
Strangeland.. :thumbs:
OH yea Great movie!! Oh wait how 'bout House of 1000 Corspes...Rob Zombie movie. That was weird but I could definitely watch that over and over. :crazy:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Dude...I will never look at the Easter Bunny the same now. Thanks. LOL :lol:
 
1 - 13 of 13 Posts
Top