Two Wheel Forums banner
1 - 20 of 27 Posts

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So christmas is just around the corner and shopping for it has started for some, and some haven't even started. LOL How many of us are looking forward to the busy malls and the stupid ppl coming out of the woodwork?? I know I'm not. Some ppl are just down right stupid when it comes to holidays. Fighting over grabing the last toy on the shelf for there hellun at home knowing they are going to break it with-in the first month anyways.

So how many of have our shopping done already and who still has to get more?? :)
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
every self-respecting guy always waits till the last minute...its just tradition.. :lol:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Need4Speed750 said:
every self-respecting guy always waits till the last minute...its just tradition.. :lol:

Most women always have it done early and just pick up a few last min things as we wait till Dec 24th to do it all. LOL
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
chev said:
It's not December 23rd yet. I have all kinds of time!! :)

thats right..u can always find great deals on the 23 and 24th of december..then it makes u look even better cuz you saved money in the process!! see , we know how to get it done!! :yesnod:
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Need4Speed750 said:
thats right..u can always find great deals on the 23 and 24th of december..then it makes u look even better cuz you saved money in the process!! see , we know how to get it done!! :yesnod:

And hopefully they still have what we want to get at that point. Thats why I am getting Carries gift next week. :D
 

·
Banned
Joined
·
6,147 Posts
I learned from years of poverty to start early. I start in july. For example, last July sears had those small 20" 3000lb jacks and stands kits for < 25.00. I bought 2 and they will end up under someones' trees this year. Pep Boys puts Mechanix gloves on sale for under 10.00 and they make great stocking stuffers. I probably have 85 % done by Thanksgiving and then I look for the current got to have sh!^ in December
 

·
Registered
Joined
·
1,145 Posts
I've started! But not even close to being done. We went out yesterday to do something weekly errands...And let me tell you, the hysteria is ALREADY starting. Ya know the rude, ignorant, don't know how to drive, bitch and complain because the shelves aren't stockwed with what they need, getting irrate with the cashier because their register tape ran out because they were so busy she didn't have time to change it, fighting for the last cart, kind of people. I was seriously ready to bitch-slap someone!

WHICH is why I reminded myself that that is the reason WHY I do my Christmas shopping late at night at places that are open 24hrs. LOL
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #10 ·
CharlieMavCBR said:
I've started! But not even close to being done. We went out yesterday to do something weekly errands...And let me tell you, the hysteria is ALREADY starting. Ya know the rude, ignorant, don't know how to drive, bitch and complain because the shelves aren't stockwed with what they need, getting irrate with the cashier because their register tape ran out because they were so busy she didn't have time to change it, fighting for the last cart, kind of people. I was seriously ready to bitch-slap someone!

WHICH is why I reminded myself that that is the reason WHY I do my Christmas shopping late at night at places that are open 24hrs. LOL

Those are the ppl I am talking about. Just want to kick the $hit out of them and show them that they need not even come out of their hole if they are going to be like this out in public. :bash: :bash:
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
this whole damn scenario started because of the cabbage patch dolls back in the day! i remember people got arrested for trying to snatch those things up for christmas gifts and getting into fights over those ugly a$$ dolls!!
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Need4Speed750 said:
this whole damn scenario started because of the cabbage patch dolls back in the day! i remember people got arrested for trying to snatch those things up for christmas gifts and getting into fights over those ugly a$$ dolls!!

LOL I remember those things. And the trading cards as well. Ppl do the stupodest $hit for the smallest thing. There kid will live with out it. Don't worry...its not the end of the world.
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
kids arent hard to please at christmas, its the parents who make it some kinda competition that turns ugly...
 

·
Registered
Joined
·
7,333 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Need4Speed750 said:
kids arent hard to please at christmas, its the parents who make it some kinda competition that turns ugly...

So what you getting CJD? LOL J/K Carrie keeps trying to ask me and I'm not telling her till x-mas. LOL :D
 

·
Registered
Joined
·
9,263 Posts
GSXR750DJ said:
So what you getting CJD? LOL J/K Carrie keeps trying to ask me and I'm not telling her till x-mas. LOL :D
only santa knows what she's getting..ive been in contact with him regularly..i have him some ideas, but he'll have the final call. :lol:

I saw this nice 500 ninja for sale the other day and..:doh:..
 

·
Registered
Joined
·
338 Posts
I do it ALL Christmas Eve b/c that way I have to buy what I have to buy and I don't wander around wondering...oh, should I go back and get that or get this...I just have to get what time allows...of course I don't have kids or anything to buy for ahead of time before all the good stuff is gone....Fun times :wink:
 

·
Registered
Joined
·
392 Posts
Usually I start around July or so, but this is the first year I haven't started early. Looks like I'll be out on X-Mas eve with the rest of you! :eek:
 

·
Registered
Joined
·
1,145 Posts
CrunchieJD said:
Usually I start around July or so, but this is the first year I haven't started early. Looks like I'll be out on X-Mas eve with the rest of you! :eek:
Well hell!!! We might as well invite everyone to get together and go shopping together! OMG could you see that?!?!?! All of us getting kicked out of the Mall or Walmart!! LMAO :redevil:
 

·
Registered
Joined
·
338 Posts
:lol: I'm in....We won't get kicked out....I'll :rant: :cursin: and bitch if anyone tries...or we can run over them :wink:
 
1 - 20 of 27 Posts
Top